מאוחדת תלונות הציבור – טלפון, מייל, פניות הציבור, הגשת תלונה

פרסומת

הגשת תלונה – קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, עם יותר ממיליון מבוטחים.

לפני שליחת תלונה על קופת חולים מאוחדת – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של הקופה – פרטי שירות לקוחות מאוחדת.

שליחת תלונה – קופת חולים מאוחדת

נציבות פניות הציבור של קופת חולים מאוחדת מטפלת בתלונות מבוטחי הקופה.

כיצד ניתן להגיש תלונה למחלקת פניות הציבור של מאוחדת?

  • טופס מקוון: בקישור הזה
  • כתובת למשלוח דואר: קופ"ח מאוחדת, ארלוזרוב 100, תל אביב 62097
  • פקס: 03-6327047
  • טלפון: 076-8134400

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות

חברי קופת חולים מאוחדת יכולים להגיש תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, בין היתר במקרים בהם המענה מהיחידה לפניות הציבור של מאוחדת לא היה מספק.

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות מטפלת במגוון רחב של תלונות ובהן: זכאות לתרופות, בדיקות, טיפולים שניתנו במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) של קופות החולים, טיפולים בתחומי הבריאות השונים כגון: שיקום, התפתחות הילד, פוריות ועוד.

את הגשת הקבילה ניתן לבצע בדרכים הבאות:

  • באמצעות טופס מקוון – בקישור הזה
  • בדואר לכתובת: נציבות הקבילות, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, תיבת דואר 1176, ירושלים, מיקוד: 9101002.
  • פקס: 02-5655981
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

שימו לב: חשוב לכלול בקבילה את המסמכים הרלוונטיים, בהתאם לרשימת המסמכים המופיעה בעמוד זה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!