אודות

ברוכים הבאים לאתר המוביל בישראל לנושא שירות לקוחות.

הקמנו את האתר מתוך מטרה להעמיק את תודעת השירות בקרב חברות בישראל, ולהקל על הצרכנים הישראליים לקבל שירות לקוחות יעיל ומהיר מהחברות המובילות בישראל ובעולם.

באתר Customer-service.co.il תמצאו מגוון של מאמרים, מדריכים וטיפים למנהלי ולאנשי שירות לקוחות, במקביל לפרטים נגישים ועדכניים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ארגונים וחברות.

מי אנחנו?

צוות הכותבים של אתר Customer-Service.co.il כולל יועצים עסקיים המתמחים בתחום שירות הלקוחות, נציגי שירות לקוחות בעבר ובהווה, כותבי תוכן ואנשי איסוף מידע ונתונים.

צוות הכותבים, עורכים ואוספי המידע של האתר לאורך השנים כולל:

  • רני שחר – עורך ראשי – יזם, יועץ עסקי ופנסיוני, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בייעוץ לחברות ולמערכי שירות לקוחות.
  • אילה חיאל – מידענית עסקית ואנליסטית, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים במגזר העסקי.
  • שיר ויצמן – מדריכה לבניית אתרי אינטרנט, מייסדת קואליטי ווב – Kuality Web.

איך אנחנו אוספים את המידע המוצג באתר?

כל המידע המוצג באתר Customer-service.co.il נאסף על ידי צוות האתר מהאתרים והחשבונות הרשמיים של החברות השונות.

אנחנו שואפים להציג מידע מלא ועדכני ככל האפשר, ולכן אנחנו מתבססים על:

  • אתרי אינטרנט רשמיים של החברות.
  • חשבונות מדיה חברתית רשמיים של החברות והארגונים.
  • מידע המופיע ברשומות רשמיות של מדינת ישראל.

חשוב להדגיש שלא תמיד פשוט למצוא את המידע אודות הדרכים השונות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות וארגונים (וזו אחת הסיבות שהקמנו את האתר הזה), ושהפרטים ליצירת קשר משתנים באופן תדיר.

אם מצאתם טעויות או מידע חסר באחד מדפי האתר – נשמח אם תעדכנו אותנו באמצעות הטופס ליצירת קשר.

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!