משרד התחבורה תלונות הציבור – פניות הציבור תחבורה ציבורית

פרסומת

משרד התחבורה מופקד על הפעלת ופעילות התחבורה הציבורית הסדירה בישראל, תכנון מערך הקווים בכל הארץ, רמות השירות, תדירות השירות, תעריפי השירות, מיקום התחנות ועוד.

את פעילות הפיקוח על התחבורה הציבורית מבצע משרד התחבורה באמצעות הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, גוף המטפל גם בתלונות ופניות הציבור בכל הנוגע להתנהלות נותני שירותי התחבורה הציבורית בישראל.

מה צריך לכתוב בתלונה?

ניתן לפנות לרשות הארצית לתחבורה ציבורית בתלונות על שירות לקוי או פוגעני בקווי התחבורה הציבורית של כלל מפעילי התחבורה הציבורית אגד, קווים, דן, מטרופולין, אפיקים, רכבת ישראל, רכבת קלה, רב קו, סיטי פס, עפיפי, נתיב אקספרס ועוד.

בהגשת התלונה יש לכלול את הפרטים הבאים:

  • פרטים מלאים של המתלונן או המתלוננת: שם מלא, מספר זהות, כתובת למשלוח דואר וטלפון נייד לבירורים
  • פרטי האירוע: מקום, תאריך ושעה
  • תיאור קצר של האירוע ומסמכים רלוונטיים כגון: חשבונית, קבלות על הוצאות שנגרמו כתוצאה מהאירוע, תכתובות קודמות וכדומה
  • פרטים מזהים אודות נותן השירות – כלי הרכב, הנהג וכו'

איך מגישים תלונה?

תלונות הציבור תחבורה ציבורית

תלונות בנושאים הקשורים להתנהלות חברת אגד תחבורה ניתן לשלוח לרשות הארצית לתחבורה ציבורית בדרכים הבאות:

  • טופס תלונה מקוון – בקישור הזה
  • דואר אלקטרוני: [email protected]
  • פקס: 03-6849876
  • דואר: רחוב בנק ישראל קרית הממשלה, בניין ג'נרי 1, ת.ד. 867, ירושלים
פרסומת

איך ניתן ליצור קשר עם הרשות הארצית לתחבורה ציבורית?

שימו לב – יש לכלול בפנייה את מירב הפרטים הרלוונטיים, כולל מספר תיק תלונה במידה שקיים.

  • מספר הטלפון ליצירת קשר עם מוקד השירות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית: 8787*.
    שעות מענה טלפוני: ימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00.
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!