נטוצי תלונות | תלונות הציבור Natuzzi | שליחת תלונה

פרסומת

חברת נטוצי היא אחד מבתי העיצוב המובילים באיטליה, המעצב ומייצר מערכות ישיבה ופתרונות כוללים לסלון ובהם: ספות, כורסאות, שטיחים, מערכות מידוף, מנורות, שולחנות, אגרטלים ועוד.

לחברה יותר מ-500 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 6 חנויות בישראל, ברמת גן, בני ברק, הרצליה פיתוח, חיפה, מעלה אדומים ובאר שבע.

לפני שליחת תלונה על חברת נטוצי Natuzzi – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה – פרטי שירות לקוחות נטוצי Natuzzi.

בנוסף – מומלץ תמיד לוודא שהתלונה הינה במסגרת תנאי האחריות של החברה.

שליחת תלונה לחברת נטוצי Natuzzi

ניתן לשלוח תלונה לחברת נטוצי בדרכים הבאות:

בנוסף, אפשר ליצור קשר עם סניפי נטוצי בישראל:

  • נטוצי רמת גן: רח' בן גוריון 2 פינת אבא הלל (מגדלי בסר), רמת גן. טלפון: 03-6005151
  • נטוצי דיזיין סנטר – בני ברק: רחוב לח"י 2, בני ברק. טלפון: 03-5500883
  • נטוצי הרצליה פיתוח: רח' שנקר 5, הרצליה. טלפון: 09-9554000
  • נטוצי חיפה: מרכז הקונגרסים, חיפה. טלפון: 04-8550567
  • נטוצי מעלה אדומים: שדרות המייסדים 15, מעלה אדומים. טלפון: 02-6799449
  • נטוצי באר שבע: מתחם השדרה השביעית, דרך חברון 48, באר שבע. טלפון: 08-6420300

נטוצי – תלונות הציבור – הגנת הצרכן

במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).

שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות

שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.

יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.

את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:

לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.

שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.

שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.

בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
  • מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
  • מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.

ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:

  • טופס פנייה מקוון
  • פקס: 073-3717790
  • שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!