לאומית תלונות הציבור – טלפון, מייל, פניות הציבור, הגשת תלונה

פרסומת

הגשת תלונה – קופת חולים לאומית

קופת חולים לאומית היא קופת החולים הרביעית בגודלה בישראל, עם יותר מחצי מיליון מבוטחים.

לפני שליחת תלונה על קופת חולים לאומית – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של הקופה – פרטי שירות לקוחות לאומית.

שליחת תלונה – קופת חולים לאומית

נציבות פניות הציבור של קופת חולים לאומית מטפלת בתלונות מבוטחי הקופה.

כיצד ניתן להגיש תלונה למחלקת פניות הציבור של לאומית?

  • טופס מקוון: בקישור הזה
  • כתובת למשלוח דואר: שפרינצק 23 תל אביב
  • פקס: 1533-6949614

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות

חברי קופת חולים לאומית יכולים להגיש תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, בין היתר במקרים בהם המענה מהיחידה לפניות הציבור של לאומית לא היה מספק.

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות מטפלת במגוון רחב של תלונות ובהן: זכאות לתרופות, בדיקות, טיפולים שניתנו במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) של קופות החולים, טיפולים בתחומי הבריאות השונים כגון: שיקום, התפתחות הילד, פוריות ועוד.

את הגשת הקבילה ניתן לבצע בדרכים הבאות:

  • באמצעות טופס מקוון – בקישור הזה
  • בדואר לכתובת: נציבות הקבילות, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, תיבת דואר 1176, ירושלים, מיקוד: 9101002.
  • פקס: 02-5655981
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

שימו לב: חשוב לכלול בקבילה את המסמכים הרלוונטיים, בהתאם לרשימת המסמכים המופיעה בעמוד זה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!