חברת החשמל תלונות הציבור | שליחת תלונה – טלפון, מייל, פקס

מעוניינים להגיש תלונה על השירות שקיבלתם מחברת החשמל? ריכזנו כאן את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות, נציב תלונות הציבור, רשות החשמל והגופים השונים אשר יכולים לסייע בקבלת מענה לתלונות לקוחות חברת החשמל.

לפני שליחת תלונה על חברת החשמל – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות – פרטי שירות לקוחות חברת החשמל.

פרסומת

שליחת תלונה – חברת החשמל

ניתן לשלוח תלונה לחברת החשמל בדרכים הבאות:

שימו לב: אם הפנייה היא עבור אדם אחר, יש לשלוח את התלונה במייל או בפקס בצירוף טופס יפויי כוח וצילום תעודת זהות של מגיש הבקשה והאדם עבורו מוגשת הבקשה.

רשות החשמל – תלונות הציבור / פניות הציבור

חטיבת הצרכנות והבקרה ברשות החשמל בודקת תלונות צרכנים לאחר שאלו טופלו על ידי נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל.

שימו לב: יש לצרף לפנייה את העתקי ההתכתבות מול חברת החשמל וכל תכתובת הרלוונטית לתלונה.

פרסומת

חברת החשמל – תלונות הציבור – הגנת הצרכן

במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).

שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות

שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.

יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.

את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:

לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.

שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.

שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.

בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
  • מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
  • מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.

ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:

  • טופס פנייה מקוון
  • פקס: 073-3717790
  • שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401

אולי יעניין אותך גם: