הגשת תלונה – מכבי שירותי בריאות
קופת חולים מכבי (ובשמה הרשמי "מכבי שירותי בריאות") היא קופת החולים השנייה בגודלה בישראל, עם יותר מ-2 מיליון מבוטחים.
לפני שליחת תלונה על קופת חולים מכבי – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של הקופה – פרטי שירות לקוחות מכבי.
שליחת תלונה – קופת חולים מכבי
נציבות פניות הציבור של מכבי שירותי בריאות מטפלת בתלונות מבוטחי הקופה. ניתן לשלוח תלונות לנציבות פניות הציבור בכתב בלבד.
בין הנושאים בהם מטפלת נציבות תלונות הציבור של מכבי: איכות השירות המנהלי, איכות הטיפול הרפואי, זמינות תורים, התפתחות הילד, אישורי תרופות, בדיקות דימות (MRI\CT), מכבי שלי, מכבי זהב, מכבי פארם, מכבי טבעי, מכבידנט, אסותא, בית בלב, נגישות לאנשים עם מוגבלויות ועוד.
כיצד ניתן להגיש תלונה למכבי שירותי בריאות?
- טופס מקוון: בקישור הזה
- כתובת למשלוח דואר: מכבי שירותי בריאות, נציבות פניות הציבור, ת"ד 50493, תל אביב, מיקוד 68125
- פקס: 03-5143822
נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות
חברי קופת חולים מכבי יכולים להגיש תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, בין היתר במקרים בהם המענה מהיחידה לפניות הציבור של מכבי לא היה מספק.
נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות מטפלת במגוון רחב של תלונות ובהן: זכאות לתרופות, בדיקות, טיפולים שניתנו במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) של קופות החולים, טיפולים בתחומי הבריאות השונים כגון: שיקום, התפתחות הילד, פוריות ועוד.
את הגשת הקבילה ניתן לבצע בדרכים הבאות:
- באמצעות טופס מקוון – בקישור הזה
- בדואר לכתובת: נציבות הקבילות, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, תיבת דואר 1176, ירושלים, מיקוד: 9101002.
- פקס: 02-5655981
- דואר אלקטרוני: [email protected]
שימו לב: חשוב לכלול בקבילה את המסמכים הרלוונטיים, בהתאם לרשימת המסמכים המופיעה בעמוד זה.