ישראייר תלונות | פניות הציבור | שליחת תלונה Israir

ישראייר פניות לוקוחות צילום מסך

חברת ישראייר תעופה ותיירות היא אחת מחברות התעופה הגדולות בישראל, המפעילה טיסות פנים מנתב"ג לשדה התעופה רמון וכן טיסות בינלאומיות מישראל למגוון יעדים באירופה, אגן הים התיכון, איחוד האמירויות וצפון אפריקה.

לפני שליחת תלונה על חברת ישראייר Israir – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה – פרטי שירות לקוחות ישראייר Israir.

פרסומת

שליחת תלונה לחברת ישראייר Israir

מחלקת פניות הציבור של ישראייר מטפלת בפניות של נוסעים בכתב בלבד, באמצעות הטופס המקוון, דואר, פקס או מייל, ורק לאחר שמומשו שירותי התיירות של החברה.

פניות ותלונות בקשר להזמנות עתידיות בחברת ישראייר, יש להפנות לסוכנות הנסיעות דרכה בוצעה ההזמנה או למחלקת ההזמנות הרלוונטית.

ניתן לשלוח תלונה למחלקת תלונות הציבור של חברת ישראייר בדרכים הבאות:

  • טופס ליצירת קשר באתר ישראייר: בקישור הזה.
  • מייל: [email protected]
  • פקס: 03-7969213
  • כתובת דואר: ישראייר תעופה ותיירות בע"מ, רח' יצחק רבין 33 גבעתיים 5348303

מענה טלפוני לבירור מצב פנייה קיימת: 03-5115577. זמני פעילות: ימים א'-ה', לא כולל חגים וערבי חג.

ישראייר Israir – תלונה לרשות שדות התעופה

רשות שדות התעופה תלונות הציבור

תלונות בנושאים הקשורים להתנהלות חברת ישראייר בנמל התעופה בן גוריון או רמון, ניתן לשלוח לרשות שדות התעופה בישראל, בקישור: iaa.gov.il/forms/contact-us.

פרסומת

ישראייר Israir – תלונות – פניות הציבור – הגנת הצרכן

במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).

שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות

שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.

יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.

את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:

לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.

שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.

שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.

בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
  • מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
  • מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.

ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:

  • טופס פנייה מקוון
  • פקס: 073-3717790
  • שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401

אולי יעניין אותך גם: