מעוניינים לשלוח תלונה למח' פניות הציבור / תלונות הציבור של חברת התעופה אל על, או לשלוח תלונה לרשויות הרלוונטיות לגבי פעילות החברה? ריכזנו כאן את כל הפרטים לשליחת תלונה.
לפני שליחת תלונה על חברת אל על – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה – פרטי שירות לקוחות אל על.
שליחת תלונה לחברת אל על ELAL
ניתן לשלוח תלונה לחברת אל על בדרכים הבאות:
- טופס מקוון לשליחת פנייה / תלונה: לחצו כאן
- וואטסאפ: בטלפון 03-9771111
- טלפון: 03-977-1111 או 2250*
- מסנג'ר: facebook.com/ELALAirlinesIL
- מייל הנהלת חטיבת הלקוחות והשירות: [email protected]
- כתובת דואר: אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ, ת.ד. 41, נמל תעופה בן גוריון 7015001
בירור סטטוס פנייה: בקישור הזה.
אל על EL AL – תלונה לרשות שדות התעופה
תלונות בנושאים הקשורים להתנהלות חברת אל על ELAL בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) או רמון, ניתן לשלוח לרשות שדות התעופה בישראל, בקישור: iaa.gov.il/forms/contact-us.
אל על ELAL – תלונות הציבור – פניות הציבור – הגנת הצרכן
במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).
שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות
שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.
יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:
- טופס תלונה מקוון
- טופס תלונה ידני – ניתן לשלוח בדוא"ל: [email protected] או בפקס: 03-6241035
- באמצעות אפליקציית המועצה הישראלית לצרכנות – אנדרואיד
- בדואר לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, ת"ד 20413 תל אביב 6120301.
לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.
שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.
שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.
בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:
- שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
- מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
- מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.
ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:
- טופס פנייה מקוון
- פקס: 073-3717790
- שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401