כללית תלונות הציבור – טלפון, מייל, פניות הציבור, הגשת תלונה

פרסומת

הגשת תלונה – שירותי בריאות כללית

קופת חולים כללית (ובשמה הרשמי "שירותי בריאות כללית") היא קופת החולים הגדולה בישראל, עם יותר מ-4.5 מיליון מבוטחים.

לפני שליחת תלונה על קופת חולים כללית – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של הקופה – פרטי שירות לקוחות כללית.

שליחת תלונה – קופת חולים כללית

קופת חולים כללית יחידת פניות הציבור תלונה

היחידות האחראיות על הטיפול בתלונות מבוטחים בקופת חולים כללית הן יחידות פניות הציבור, המטפלות בתלונות מבוטחי הקופה בנושאים הבאים:

שליחת תלונה – מרפאות, מעבדות ורופאי כללית בקהילה

התלונות על מרפאות כללית בקהילה מטופלות קודם כל ביחידת פניות הציבור המחוזית. במידה והמענה שקיבלתם מהיחידה המחוזית אינו מספק, ניתן לשלוח ערעור ליחידה לפניות הציבור בהנהלה הראשית של כללית.

לאיתור המחוז לו אתם שייכים – לחצו כאן.

ניתן לשלוח תלונה ליחידות לפניות הציבור במחוזות קופת חולים כללית בדרכים הבאות:

כללית – טופס מקוון לשליחת תלונה

הטופס המקוון לשליחת תלונה ליחידה לפניות הציבור בקופת חולים כללית נמצא בקישור הזה.

שימו לב – טופס פניות הציבור לא מיועד לפניות בנושאים רפואיים, אלא בנושאים הנוגעים לשירות שניתן על ידי הקופה, יחס הצוות המטפל, פגמים וליקויים במהלך הטיפול, אי קבלת אישור לטיפול מסוים ועוד.

שליחת תלונה בדואר אלקטרוני Email

כתובות המייל לשליחת תלונה ליצידה לפניות הציבור של הכללית:

לאיתור המחוז לו אתם שייכים – לחצו כאן.

שליחת תלונה – פקס

  • מחוז צפון: 04-6453059
  • מחוז חיפה וגליל מערבי: 04-6163777
  • מחוז שרון־שומרון: 09-7600777
  • מחוז תל־אביב-יפו: 03-5122784
  • מחוז דן-פתח תקווה: 03-7426555
  • מחוז מרכז: 03-9687673
  • מחוז ירושלים: 02-5491444
  • מחוז דרום: 08-6207510
  • מחוז אילת: 08-6355436

שליחת מכתב תלונה בדואר

  • ​מחוז צפון: ת"ד 685, נוף הגליל 1710601
  • מחוז חיפה וגליל מערבי: ת"ד 9003 חיפה 3109002
  • ​מחוז שרון־שומרון: ת"ד 16100 נתניה 4206002
  • מחוז תל־אביב-יפו: ת"ד 8063 תל־אביב 6108001
  • מחוז דן-פתח־תקוה: ת"ד 100083 רמת־גן
  • מחוז מרכז: ת"ד 15043 ראשון־לציון 7505001
  • מחוז ירושלים: ת"ד 27670 ירושלים 9127601
  • מחוז דרום: ת"ד 616 באר שבע 8410501
  • מחוז אילת: בית חולים יוספטל ת"ד 600 אילת 8810402

כללית מושלם

לפני שליחת תלונה מומלץ לפנות לשירות לקוחות כללית מושלם.

  • טלפון: 03-5775934
  • פקס: 03-6277555
  • כתובת: ת"ד 2265 בני ברק 5112201
  • טופס פנייה מקוון – לחצו כאן

כללית סמייל

לפני שליחת תלונה מומלץ לפנות לשירות לקוחות כללית סמייל.

  • טלפון: 1-700-700-978
  • פקס: 5480636–03
  • כתובת: ירמיהו 11 תל־אביב 63507
  • טופס פנייה מקוון: לחצו כאן

כללית אסתטיקה

  • טלפון: 1-700-700-978
  • פקס: 5480636–03
  • כתובת: ירמיהו 11 תל אביב יפו 63507
  • טופס פנייה מקוון: לחצו כאן

כללית רפואה משלימה

  • טלפון: 1-700-700-978
  • פקס: 5480636–03
  • כתובת: ירמיהו 11 תל אביב יפו 63507
  • טופס פנייה מקוון: לחצו כאן

יחידת פניות הציבור בהנהלה הראשית

במידה שלא קיבלתם מענה מספק לתלונה מיחידות פניות הציבור במחוזות, בתי החולים או בשירותי כללית השונים, ניתן להגיש עירעור על התשובה לנציבות פניות הציבור בהנהלה הראשית, בדואר האלקטרוני: [email protected].

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות

הגשת קבילה חוק בריאות ממלכתי משרד הבריאות

חברי קופת חולים כללית יכולים להגיש תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

נציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות מטפלת במגוון רחב של תלונות ובהן: זכאות לתרופות, בדיקות, טיפולים שניתנו במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) של קופות החולים, טיפולים בתחומי הבריאות השונים כגון: שיקום, התפתחות הילד, פוריות ועוד.

את הגשת הקבילה ניתן לבצע בדרכים הבאות:

  • באמצעות טופס מקוון – בקישור הזה
  • בדואר לכתובת: נציבות הקבילות, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, תיבת דואר 1176, ירושלים, מיקוד: 9101002.
  • פקס: 02-5655981
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

שימו לב: חשוב לכלול בקבילה את המסמכים הרלוונטיים, בהתאם לרשימת המסמכים המופיעה בעמוד זה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!