שירות לקוחות כללית מושלם – יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 16/01/2023

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות כללית מושלם: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות כללית מושלם – טלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות כללית מושלם: 2700*.

שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.

שירות לקוחות כללית מושלם – אתר אינטרנט

שירות לקוחות כללית מושלם זמין באתר האינטרנט mushlam.clalit.co.il:

פרסומת

שירות לקוחות כללית מושלם – אימייל – email

ניתן לפנות לשירות לקוחות בללית מושלם באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected].

שירות לקוחות כללית מושלם – צ'אט

ניתן לפנות לשירות לקוחות כללית מושלם באמצעות צ'אט באתר כללית – לחצו כאן.

שעות מענה באמצעות צ'אט: ימים א' – ה' בשעות 8:00-18:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.

שירות לקוחות כללית מושלם – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות לקוחות כללית מושלם בוואטסאפ: בקישור הזה.

שעות מענה באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בשעות 08:00-20:00, ימי ו' בשעות 08:00-13:00.

שירות לקוחות כללית מושלם – רשתות חברתיות

שירות לקוחות כללית מושלם – כתובת למשלוח דואר

כתובת כללית מושלם למשלוח דואר וטפסים: רח׳ בן גוריון 1, ת.ד 2265 בני ברק 5112201.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!