שירות לקוחות דיגיתל – טלפון, אזור אישי, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 10/09/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דיגיתל:

כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דיגיתל: טלפון, ווצאפ, מייל, צ'אט, טפסים ליצירת קשר, מדיה חברתית ועוד.

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות דיגיתל – טלפון

מוקד שירות לקוחות דיגיתל של עיריית תל אביב זמין במספרי הטלפון הבאים:

  • מוקד 106 פלוס: 9106* או 03-5238888. מענה 24/7
  • מוקד תמיכה טכנית דיגיתל: 3013*. זמני מענה: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00

שירות לקוחות דיגיתל – אתר אינטרנט

עיריית תל אביב מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות באתר האינטרנט tel-aviv.gov.il:

דיגיתל אזור אישי שירות לקוחות יצירת קשר
פרסומת

שירות לקוחות דיגיתל – ווטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות דיגיתל אינו זמין באמצעות ווצאפ.

להצטרפות לקבוצות הוואטסאפ של דיגיתל נגיש – לחצו כאן.

שירות לקוחות דיגיתל – אימייל Email

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות דיגיתל באמצעות מייל.

שירות לקוחות דיגיתל – צ'אט Chat

שירות לקוחות דיגיתל אינו זמין באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות דיגיתל – רשתות חברתיות

שירות לקוחות דיגיתל – כתובות

שירות לקוחות דיגיתל – כתובת דואר: אבן גבירול 69, תל-אביב-יפו, מיקוד 6416201.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!