עיריית תל אביב-יפו – טלפון, וואטסאפ, פניות הציבור, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 10/09/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם עיריית תל אביב-יפו:

כאן תמצאו את כל הפרטים ליצירת קשר עם השירות לתושב של עיריית תל אביב – יפו: מספרי טלפון, ווצאפ, כתובות מייל, קישורים לצ'אט, טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

יצירת קשר באמצעות:

פרסומת

מוקד עיריית תל אביב – יפו – מספרי טלפון

מוקד שירות עיריית תל אביב זמין במספרי הטלפון הבאים:

  • מוקד עירוני 106 פלוס: 9106* או 03-5238888. מענה 24/7
  • מוקד ארנונה: 3013* או 03-7244444
  • מוקד חנייה: 3013* או 03-7244444
  • מוקד מידע לרכבים שנגררו: 106 (מחוץ לתל אביב – 03-5218106)
  • מוקד שירות – חינוך: 03-7244700
  • מוקד שירות תל-אופן: 6070*
  • מוקד תמיכה טכנית לדיגיתל ושירותים מקוונים: 3013*. זמני מענה: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
  • שירות לקוחות מי אביבים: 3202* או 1800-071202 (מספר חינם)
  • פניות הציבור: 03-7244400. ימים א'-ד' בשעות 08:00-16:00, ימי ה' בשעות 08:00-15:00
אייבורי בלאק פריידי

עיריית תל אביב-יפו – אתר אינטרנט

עיריית תל אביב מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות באתר האינטרנט tel-aviv.gov.il:

פרסומת

עיריית תל אביב-יפו – ווטסאפ Whatsapp

ניתן לקבל עדכונים שוטפים מעיריית תל אביב, בהתאם למקום המגורים, באמצעות הצטרפות לקבוצות הוואטסאפ של עיריית תל אביב.

קבוצות הוואטסאפ של דיגיתל נגיש – בקישור הזה.

עיריית תל אביב – אימייל Email

לא פורסמו פרטי שירות עיריית תל אביב יפו באמצעות מייל.

פרסומת

עיריית תל אביב – צ'אט Chat

לא פורסמו פרטי שירות עיריית תל אביב יפו באמצעות צ'אט.

עיריית תל אביב-יפו – רשתות חברתיות

פרסומת

עיריית תל אביב-יפו – כתובות

עיריית תל אביב יפו – כתובת דואר: אבן גבירול 69, תל-אביב-יפו, מיקוד 6416201.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!