עודכן בתאריך 28/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס:
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס של מפעל הפיס: טלפון, וואצאפ, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות מנוי פיס – מספרי טלפון
מוקד שירות הלקוחות של מנוי פיס זמין בטלפון: 03-6940177.
זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.
האזנה לתוצאות הגרלות באמצעות מענה הקולי, 24 שעות ביממה: טלפון 03-6509999.
טלפון מרכזייה: 03-6940000.
פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6936230.
שירות לקוחות מנוי פיס – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה pais.co.il:
שירות לקוחות מנוי פיס – אימייל – Email
מח' פניות הציבור של מנויי פיס – דואר אלקטרוני: [email protected].
פניות בנושא הטבות למנויי הפיס: [email protected].
שירות לקוחות מנוי פיס – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מפעל הפיס מנויים באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פיס מנויים – ווטסאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מנוי פיס באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות מנוי פיס – דף פייסבוק Facebook
פיס מנויים – דף פייסבוק: facebook.com/PaisSubscribers.
שירות לקוחות מנוי פיס – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מנוי פיס היא: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 20474, תל אביב, מיקוד 6120302.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.