עודכן בתאריך 17/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פיס פלוס:
ריכזנו עבורכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פיס פלוס – מועדון ההטבות של מנויי מפעל הפיס: טלפון, מייל, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת
שירות לקוחות פיס פלוס – טלפון
שירות לקוחות פיס פלוס זמין במספר הטלפון: 03-6940177.
זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 16:00–8:00. יום שישי בשעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות פיס פלוס – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של מועדון ההטבות פיס פלוס – paisplus.co.il כולל מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ואפשרויות לפנייה לשירות לקוחות פיס פלוס:
- אזור אישי
- שאלות ותשובות
- מחשבון הטבות
- תו נטען
- טופס ליצירת קשר – לחצו על "צור קשר" בחלק התחתון של הדף.
שירות לקוחות מפעל הפיס – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות מועדון ההטבות פיס פלוס: [email protected].
שירות לקוחות פיס פלוס – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מועדון ההטבות פיס פלוס של מנויי מפעל הפיס באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פיס פלוס – ווצאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מועדון הטבות פיס פלוס באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות פיס פלוס – פייסבוק Facebook
דף הפייסבוק של מועדון פיס פלוס / מנויי פיס: facebook.com/PaisSubscribers.
שירות לקוחות פיס פלוס – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות מועדון פיס פלוס: מועדון הטבות פיס פלוס, מנחם בגין 7, רמת-גן.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.