עודכן בתאריך 28/02/2023
ריכזנו עבורכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הגרלת הלוטו של מפעל הפיס: טלפון, מייל, צ'אט, מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת
שירות לקוחות לוטו – טלפון
שירות לקוחות לוטו זמין במספרי טלפון הבאים:
- מוקד שירות לקוחות 03-6940177
- מענה קולי להשמעת תוצאות הגרלות 24 שעות ביממה: 03-6509999
- טלפון מרכזייה – 03-6940000
- פקס: 03-6940150
שעות פעילות המוקד הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:00 – 16:00. יום שישי בין השעות 08:00 – 13:00.
שירות לקוחות לוטו – אתר אינטרנט
מידע, תשובות לשאלות נפוצות ופנייה לשירות הלקוחות באתר מפעל הפיס pais.co.il:
שירות לקוחות לוטו – מייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות הלוטו בכתובת המייל: [email protected].
שירות לקוחות לוטו – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות לוטו באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות לוטו – וואטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות לוטו באמצעות וואצאפ.
שירות לקוחות לוטו – פייסבוק – Facebook
לוטו – דף פייסבוק: facebook.com/Lotto.il.
שירות לקוחות לוטו – אינסטגרם Instagram
חשבון האינסטגרם של הלוטו: instagram.com/lotto.il.
שירות לקוחות לוטו – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות הלוטו הינה: לוטו, מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 20474,
תל אביב, מיקוד 6120302.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.