עודכן בתאריך 03/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נביעות:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות נביעות במגוון ערוצים: טלפון, וואטסאפ, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
- מוקד טלפוני
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת
שירות לקוחות נביעות – טלפון
ניתן לפנות לשירות לקוחות נביעות במספר הטלפון: 1800-224-041.
פנייה באמצעות מסרונים – הודעות סמס: 052-9996200.
זמני מענה: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-12:00.
שירות לקוחות נביעות – אתר אינטרנט
יצירת קשר עם שירות הלקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר neviot.co.il: טופס ליצירת קשר.
שירות לקוחות נביעות – וואצאפ Whatsapp
נביעות מספקת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp בטלפון: 052-9996200. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות נביעות – אימייל Email
פנייה לשירות לקוחות נביעות באמצעות המייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות נביעות – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות נביעות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות נביעות – פייסבוק Facebook
מים מינרליים נביעות – דף פייסבוק: facebook.com/NeviotPlus.IL.
שירות לקוחות נביעות – אינסטגרם Instagram
מים מינרליים נביעות – חשבון אינסטגרם: instagram.com/neviot_il.
שירות לקוחות נביעות – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות הלקוחות של נביעות באמצעות הדואר, בכתובת: הירדן, קריית שדה התעופה, מיקוד 7019900.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.