איך ליצור קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן

פרסומת

עודכן בתאריך 04/01/2023

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

מגוון חלופות ליצירת קשר:

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן במספר הטלפון: 02-5473584.

שעות זמינות המענה הטלפוני: לא פורסם

מספרים נוספים:

שירות טכני: 02-5808933

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – אתר אינטרנט

לקוחות שמעוניינים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה nizat.com: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – אימייל – email

כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן היא: [email protected].

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – פייסבוק – Facebook

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק של החברה.

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות ניצת הדובדבן – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות ניצת הדובדבן הינה: קיבוץ מעלה החמישה ד.נ הרי יהודה מיקוד 9083500.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!