פרסומת
משרד האוצר מפרסם אחת לשנה את מדד דירוג השירות של חברות הביטוח המוכרות ביטוחי חיים.
לפניכם דירוג שירות הלקוחות העדכני של חברות ביטוחי החיים בישראל לשנת 2021:
חברה | ציון כללי | תשלום תביעות | שביעות רצון לקוחות | תלונות הציבור | זמני מענה טלפוני | כלים דיגיטליים |
---|---|---|---|---|---|---|
איילון | 87 | 89 | 80 | 82 | 87 | 76 |
הפניקס | 86 | 95 | 79 | 83 | 73 | 87 |
מגדל מקפת | 85 | 83 | 87 | 90 | 83 | 81 |
AIG | 85 | 93 | 85 | 74 | 65 | 84 |
מנורה | 84 | 87 | 80 | 86 | 79 | 84 |
ביטוח ישיר | 83 | 80 | 82 | 86 | 91 | 85 |
הראל | 82 | 85 | 83 | 89 | 54 | 83 |
כלל | 81 | 83 | 78 | 84 | 80 | 78 |
הכשרה | 76 | 78 | 80 | 74 | 66 | 76 |
ממוצע ענפי | 83 | 87 | 81 | 83 | 75 | 81 |
איך מחושב מדד שירות חברות הביטוח – ביטוח חיים?
מדד שירות חברות הביטוח מפורסם אחת לשנה על ידי רשות שוק ההון במטרה למשקף את רמת השירות של חברת הביטוח, בכל אחד ממוצרי הביטוח המרכזיים בישראל.
מדד שירות חברות הביטוח בתחום ביטוח החיים מבוסס על הפרמטרים הבאים:
- מדד תשלום תביעות – אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן.
- מדד שביעות רצון והמלצת לקוחות – מידת שביעות הרצון ומידת ההמלצה של לקוחות מהטיפול של חברת הביטוח.
- מדד תלונות הציבור – שקלול תלונות הציבור שהוגשו והתבררו ברשות שוק ההון.
- זמני מענה טלפוני – שיעור השיחות שנענו בתוך 3 דקות.
- כלים דיגיטליים – מידת האפשרות של הלקוחות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית.