עודכן בתאריך 11/08/2023
מנסים ליצור קשר עם שירות לקוחות חברת הגמל, הפנסיה והביטוח מנורה מבטחים?
ריכזנו כאן את כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים ומנורה ביטוח באמצעות הטלפון, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
אודות מנורה מבטחים
מנורה מבטחים היא אחת מקבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל, המשווקת קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, קופות גמל, ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות מנורה מבטחים – טלפון
שירות לקוחות מנורה מבטחים זמין במספר הטלפון: 2000*.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
מספרי טלפון נוספים:
- מוקד שירות פנסיה, גמל והשתלמות: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
- מוקד שירות ביטוח רכב (רכוש): 072-3838268. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00, יום ו' בין השעות 08:00-12:00.
- מוקד תביעות ביטוח חובה: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.
- מרכז דיווח – תאונות, רכב ורכוש: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.
- מוקד שירות ביטוח חיים, בריאות וחבויות: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.
- מוקד שירות ביטוח שיניים: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
- מוקד תמיכה טכנית באתר: 2000*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.
- מוקד מכירות: 9699*. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00.
- מוקד מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל: 072-3838102. ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
שירות לקוחות מנורה מבטחים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של מנורה מבטחים menoramivt.co.il:
שירות לקוחות מנורה מבטחים – דואר אלקטרוני
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מנורה מבטחים באמצעות האימייל בכתובות:
- שירות לקוחות מנורה מבטחים פנסיה: [email protected].
- שירות לקוחות מנורה גמל והשתלמות: [email protected].
- מרכז דיווח – תאונות, רכב ורכוש: [email protected].
- שירות לקוחות רכב ורכוש: [email protected].
- שירות ותביעות ביטוח חובה: [email protected].
- שירות לקוחות ביטוח חיים: [email protected].
- שירות לקוחות ביטוח בריאות: [email protected].
- תביעות ביטוח שיניים: [email protected].
- תמיכה טכנית באתר: [email protected].
- הממונה על פניות הציבור – ביטוח: [email protected].
- הממונה על פניות הציבור – פנסיה, גמל והשתלמות: [email protected].
שירות לקוחות מנורה מבטחים – צ'אט
שירות לקוחות מנורה מבטחים זמין באמצעות הצ'אט באתר האינטרנט של החברה menoramivt.co.il – יש ללחוץ על אייקון הצ'אט הצהוב בתחתית דפי האתר.
שירות לקוחות מנורה מבטחים – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות מנורה מבטחים אינו זמין באמצעות וואטסאפ.
מנורה מבטחים – רשתות חברתיות
- Instagram – אינסטגרם: instagram.com/menoramivtachim
- Linkedin – לינקדאין: linkedin.com/company/menora
- Facebook – פייסבוק: לא נמצא דף פייסבוק רשמי
- Twitter – טוויטר: לא נמצא חשבון טוויטר רשמי
שירות לקוחות מנורה מבטחים – כתובת למשלוח דואר
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות מנורה מבטחים בכתובות הבאות:
- מוקדי שירות לקוחות: ת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802.
- שירות לקוחות פנסיה, גמל והשתלמות: ת.ד 1929 רמת גן 5211801.
שירות לקוחות מנורה מבטחים – שאלות ותשובות
מהן הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים?
שירות לקוחות מנורה מבטחים ביטוח, פנסיה ופיננסים זמין במגוון ערוצים. על מנת לקבל מענה מהיר ויעיל מומלץ לפנות לשירות לקוחות מנורה באמצעות טלפון, צ'אט, מייל או באתר. גללו לחלק העליון של העמוד לפרטים המעודכנים המלאים.
האם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנורה בטלפון?
המוקד הטלפוני של שירות לקוחות מנורה מבטחים זמין במספרי הטלפון המעודכנים בדף זה. פשוט לחצו על מספר הטלפון הרלוונטי על מנת לחייג למוקד שירות הלקוחות המבוקש.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.