עודכן בתאריך 20/08/2023
מנסים ליצור קשר עם שירות לקוחות חברת הביטוח, הפנסיה, הגמל והפיננסים הראל?
ריכזנו במקום אחד את כל הפרטים שצריך להכיר כדי ליצור קשר עם שירות לקוחות חברת הראל: טלפון, וואטסאפ, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, צ'אט, תלונות, מדיה חברתית ועוד.
אודות הראל ביטוח / הראל פנסיה וגמל
קבוצת הראל משווקת מגוון גדול של מוצרי ביטוח ופיננסים ובהם: ביטוח בריאות, ביטוח סיעוד, ביטוח שיניים, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חבויות, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות סל ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות הראל – טלפון
שירות לקוחות הראל בנושאי פנסיה, גמל, השתלמות, ביטוח בריאות ועוד, זמין במספרי הטלפון: 2735* או 03-7547777.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00. למקרי חירום בישראל ובחו"ל: מענה 24/7.
מספרי טלפון נוספים:
- שירות לקוחות ביטוח רכב: 03-9208040. שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00, יום ו' בשעות 8:30-12:30.
- שירות לקוחות ביטוח נסיעות לחו"ל (שיחות מישראל): 03-7547080. שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.
- שירות לקוחות ביטוח נסיעות לחו"ל (שיחות מחו"ל): 03-7547030. שעות פעילות: 24/7 למקרי חירום.
- תמיכה בהתחברות לאזור האישי באתר הראל: 03-7547060. שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00.
- תלונה לממונה על פניות הציבור: 03-7547828 או 03-7547823.
- תלונה לממונה על פניות הציבור באמצעות הודעת SMS (סמס): 052-9696364.
שירות לקוחות הראל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של הראל harel-group.co.il:
שירות לקוחות הראל – דואר אלקטרוני
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הראל באמצעות המייל בכתובות הבאות:
- שירות לקוחות ותלונות: [email protected]
- הראל גמל והשתלמות: [email protected]
- הראל פנסיה: [email protected]
- הראל ביטוח חיים: [email protected]
- תביעות ביטוח בריאות: [email protected]
- תביעות ביטוח נסיעות לחו"ל: [email protected]
- תביעות ביטוח רכב חובה: [email protected]
- תביעות ביטוח דירה: [email protected]
שירות לקוחות הראל – צ'אט
שירות לקוחות הראל זמין באמצעות הצ'אט באתר האינטרנט של החברה harel-group.co.il – יש ללחוץ על אייקון הצ'אט בחלק התחתון של דפי האתר.
שירות לקוחות הראל – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות הראל זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 052-7544589. לחצו כאן לשליחת הודעה.
זמני מענה אנושי באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בשעות 8:30-15:30.
זמני מענה ממוכן (בוט) בוואטסאפ: 24/7.
הגשת תלונה באמצעות Whatsapp וואטסאפ: 052-9696364.
הראל – רשתות חברתיות
- Facebook – פייסבוק: הראל ביטוח ופיננסים. שעות מענה בפייסבוק: ימים א'-ה' בשעות 8:00-20:00, ימי שישי 8:00-16:00, מוצ"ש 19:30-21:30.
- Instagram – אינסטגרם: instagram.com/harel_insurance_finance
- Linkedin – לינקדאין: linkedin.com/company/harel-insurance
- Twitter – טוויטר: twitter.com/harelinsurance
- TikTok – טיקטוק: tiktok.com/@harel_insurance_finance
שירות לקוחות הראל – כתובת למשלוח דואר
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות הראל בכתובת: בית הראל – דרך אבא הלל 3, רמת גן, מיקוד 5211802.
שירות לקוחות הראל – שאלות ותשובות
מהן הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות הראל?
שירות לקוחות הראל ביטוח, פנסיה ופיננסים זמין במגוון ערוצים. לקבלת מענה מהיר ויעיל מומלץ לפנות לשירות לקוחות הראל באמצעות הטלפון, וואטסאפ, מייל, צ'אט או באתר. גללו לחלק העליון של העמוד לפרטים המעודכנים המלאים.
האם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הראל בטלפון?
המוקד הטלפוני של שירות לקוחות הראל זמין במספרי הטלפון המעודכנים בדף זה. פשוט לחצו על מספר הטלפון הרלוונטי על מנת לחייג למוקד שירות הלקוחות המבוקש.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.