עודכן בתאריך 08/03/2023
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר באתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
ערוצים:
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – מספרי טלפון
פנייה לשירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי באמצעות הטלפון: 1299.
מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-19:00
מספרי טלפון חלופיים ליצירת קשר:
מספר טלפון נוסף: 08-6863100
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט gov.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – אימייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי הינה: [email protected].
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – צ'אט – Chat
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – ווטסאפ
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – דף פייסבוק
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק של החברה.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – כתובת למשלוח דואר
– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.