עודכן בתאריך 23/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות משרד התחבורה:
ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה: מספרי טלפון, כתובות מייל, טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – טלפון
מספרי הטלפון של מוקד שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה:
- 5678*
- 1-222-56-78
- 03-9695678
- אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות בשירות עצמי באתרי האינטרנט:
- משרד התחבורה באתר Gov.IL
- זימון תור לשירותי משרד התחבורה – govisit.gov.il (ראו כאן בהרחבה)
- אזור אישי ממשלתי
- טפסים ליצירת קשר
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – אימייל – Email
כתובת המייל לתלונות – משרד התחבורה: [email protected].
מייל תמיכה טכנית: [email protected].
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – צ'אט
שירות לקוחות משרד התחבורה אינו זמין באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות משרד התחבורה – וואטסאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות משרד התחבורה באמצעות ווצאפ.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – פייסבוק
דף הפייסוק של משרד התחבורה: facebook.com/motgovil.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה היא: קרית הממשלה, רחוב בנק ישראל 5, בנין ג'נרי 1, ת.ד. 867, ירושלים, מיקוד 9100801.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.