עודכן בתאריך 04/09/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2 (yad2): מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- מוקד טלפוני
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת
שירות לקוחות יד 2 – טלפון
פנייה לשירות לקוחות יד 2 (yad 2) באמצעות הטלפון: 03-5522222.
שעות מענה טלפוני – לקוחות פרטיים: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00, ימי ו' בשעות 9:00-13:00.
שעות מענה טלפוני – לקוחות עסקיים: ימים א'-ה' בשעות 9:00-18:00.
פקס: 077-4448025.
שירות לקוחות יד 2 – אתר אינטרנט
יד 2 Yad2 מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט yad2.co.il:
שירות לקוחות יד 2 – מייל – Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2 היא: [email protected].
שירות לקוחות יד 2 – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות יד 2 Yad2 באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות יד 2 – ווטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות יד 2 באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות יד 2 – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות יד 2 זמין בדף הפייסבוק: facebook.com/yad2page.
שירות לקוחות יד 2 – אינסטגרם – Instagram
יד 2 Yad2 – חשבון אינסטגרם: instagram.com/yad2_official.
שירות לקוחות יד 2 – כתובת למשלוח דואר
פנייה באמצעות הדואר לשירות לקוחות יד 2 (yad2) בכתובת: הקישון 8, בני ברק.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.