עודכן בתאריך 10/04/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר באתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
דרכים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני
- צ'אט
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות הסטוק – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הסטוק במספר הטלפון: 02-5479999.
שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בשעות 9:00-15:00.
שירות לקוחות הסטוק – אתר אינטרנט
מידע ויצירת קשר באתר האינטרנט של הסטוק אונליין hastok-online.co.il:
שירות לקוחות הסטוק – מייל – Email
כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק היא: [email protected].
שירות לקוחות הסטוק – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות רשת הסטוק באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הסטוק – ווצאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות הסטוק באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות הסטוק – פייסבוק – Facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק באמצעות דף הפייסבוק: facebook.com/hastock.
שירות לקוחות הסטוק – אינסטגרם – Instagram
חשבון האינסטגרם של רשת הסטוק: instagram.com/hastok1.
שירות לקוחות הסטוק – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות הסטוק הינה: א.ת. תלפיות, יד חרוצים 22, ירושלים.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.