עודכן בתאריך 03/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל:
כאן תמצאו את כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מנהרות הכרמל: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – טלפון
שירות לקוחות מנהרות הכרמל זמין במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 5424*
- טלפון: 04-6895424
שעות מענה טלפוני: א'-ה', 17:00 – 08:00, ימי ו' וערבי חג, 13:00 – 08:00.
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט carmeltunnels.co.il:
- הוספה / הסרה / עדכון רכבים במנוי
- הצטרפות כמנוי
- תשלום חשבונית אונליין
- כניסה לאזור האישי
- מוקדי שירות
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – מייל Email
מנהרות הכרמל – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – צ'אט Chat
לא נמצאו פרטי שירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – וואטסאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות וואצאפ.
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – פייסבוק Facebook
מנהרות הכרמל – דף פייסבוק: facebook.com/carmeltunnels.
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מנהרות הכרמל היא: ת.ד 25340, חיפה, מיקוד 3125301.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.