איך ליצור קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס

פרסומת

עודכן בתאריך 27/02/2023

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות סיגנל טורס – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס במספר הטלפון: 03-5492436.

שעות מענה טלפוני: לא פורסם

מספרי טלפון נוספים:

פקס: 03-5492877

שירות לקוחות סיגנל טורס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט signaltours.com: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות סיגנל טורס – אימייל – Email

כתובת המייל של שירות לקוחות סיגנל טורס הינה: [email protected].

שירות לקוחות סיגנל טורס – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות סיגנל טורס – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות סיגנל טורס – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות סיגנל טורס באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות סיגנל טורס – טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות סיגנל טורס – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות סיגנל טורס הינה: רח' סוקולוב 33, רמת השרון 47236.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!