עודכן בתאריך 21/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יס Yes:
מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות Yes (יס)? ריכזנו כאן, במקום אחד, את כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יס Yes.
דרכים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- ווטסאפ – Whatsapp
- מייל – Email
- סמס – SMS
- רשתות חברתיות
- כתובת
- צ'אט – Chat
- בקשת התנתקות
שירות לקוחות יס Yes – טלפון
שירות הלקוחות של Yes (יס) זמין במספרי הטלפון:
- 1-800-20-8000
- 2080*
- למתקשרים מחו"ל: 972-97-61-5858+
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
- ימים ראשון-חמישי: 8:00-16:00
- ימי שישי, ערבי חג וחול המועד: 8:00-13:00
- שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית: 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע (למעט יום כיפור).
שירות לקוחות יס Yes – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט yes.co.il מספק מידע מועיל לתפעול בעיות ותקלות ומאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות בשירות עצמי:
- אזור אישי
- פתרון תקלות ובעיות
- תשובות לשאלות נפוצות
- מעבר דירה בקליק
- שירות שיחה חוזרת – לנושאים טכניים, נושאי שירות
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות יס Yes – וואטסאפ – Whatsapp
ניתן לפנות לשירות לקוחות יס גם באמצעות וואצאפ במספר 050-6695223. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שעות מענה שירות הלקוחות באמצעות ווצאפ WhatsApp: ימים ראשון-חמישי בשעות 8:00-16:00. ימי שישי, ערבי חג וחול המועד בשעות 8:00-13:00.
זמני תמיכה טכנית באמצעות וואטסאפ: 24/7 (למעט יום כיפור).
שירות לקוחות יס Yes – מייל – Email
הפנייה לשירות לקוחות יס באמצעות דואר אלקטרוני פחות יעילה מהדרכים החלופיות המופיעות בדף זה, ואינה מומלצת במקרים דחופים.
- מייל כללי: [email protected]
- מחלקת פניות הציבור: [email protected]
שירות לקוחות יס Yes – מסרונים – SMS
ניתן לפנות לשירות לקוחות יס באמצעות הודעות טקסט SMS למספר הטלפון 050-6695222.
שימו לב שזמני המענה להודעות SMS עלולים להיות ארוכים בחלק מהמקרים, ומומלץ יותר לפנות לשירות לקוחות Yes באמצעות הודעות וואטסאפ.
שעות המענה לפניות באמצעות הודעות SMS: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00, ימי ו', ערבי חג וחול המועד בשעות 08:00-13:00. תמיכה טכנית 24 שעות/7 ימים בשבוע.
שירות לקוחות יס Yes – רשתות חברתיות
ניתן לפנות לשירות לקוחות יס גם באמצעות חשבונות החברה ברשתות החברתיות השונות:
- Facebook פייסבוק: facebook.com/tv.yes
- Instagram אינסטגרם: instagram.com/yestv
- Twitter טוויטר: twitter.com/yescoil
שירות לקוחות יס Yes – נציב תלונות הציבור – כתובת
ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור של יס בכתובת: Yes פניות הציבור, רחוב היוזמה 6, כפר סבא.
זמני קבלת קהל: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00, חול המועד בשעות 09:00-14:00.
שירות לקוחות יס Yes – צ'אט – Chat
שירות לקוחות יס Yes אינו זמין כיום באמצעות צ'אט אונליין. מומלץ ליצור קשר באמצעות אחת מהדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות יס Yes – בקשות התנתקות
ניתן להתנתק מהשירות של יס Yes בדרכים הבאות:
- טופס מקוון
- טלפון 1-800-20-8000
- פקס: 09-7616193
- דוא"ל: [email protected]
- שליחת הבקשה בדואר רשום לכתובת: די.בי.אס. שירותי לווין (1998) בע"מ, היוזמה 6 אזה"ת כפר סבא, 44425.
במידה ואתם שולחים את בקשת ההתנתקות בכתב, חשוב לזכור לרשום שם מלא של הלקוח, מספר תעודת זהות, מספר לקוח (במידה שיש) וכמובן – את המוצר / שירות אותו אתם מעוניינים להפסיק.
אודות יס Yes
חברת yes, אחת מהחברות המובילות בישראל לשידורי טלוויזיוה רב-ערוציים למנויים, הוקמה בשנת 1998 והחלה את שידוריה בשנת 2000.
לחברת Yes יש כיום יותר מ-500 אלף לקוחות, והיא מציעה מגוון של כ-150 ערוצי וידאו, ספריית VOD, מגוון רחב של ערוצי רדיו ומוסיקה ועוד.
שימו לב: אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.