עודכן בתאריך 23/02/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מותג הרכב החשמלי-היברידי Wey ("וויי") בישראל.
מותג הרכב WEY (וויי) הוא מותג פרימיום סיני של יצרנית הרכב גרייט-וול. רכבי Wey מיובאים לישראל על ידי קבוצת סמלת.
ערוצים:
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – טלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות Wey – וויי ישראל הוא: 8545*.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00, יום ו' בשעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות Wey – וויי ישראל ולבצע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט wey.co.il:
- איתור מרכז שירות
- עדכון בעלות על רכב
- קריאות שירות – ריקול Recall
- היסטורית טיפולים
- הורדת ספר רכב
- איתור אולם תצוגה
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – אימייל – Email
לא נמצאה כתובת מייל ליצירת קשר עם שירות לקוחות Wey – וויי.
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – צ'אט
לא פורסמו פרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות Wey – וויי ישראל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – ווטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות Wey – וויי בישראל באמצעות וואטסאפ. ניתן ליצור קשר באמצעות הדרכים האחרות המפורטות בדף זה.
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – רשתות חברתיות
- Wey (וויי) ישראל – דף פייסבוק רשמי: facebook.com/weyisrael
- Wey (וויי) ישראל – חשבון אינסטגרם רשמי: instagram.com/weyisrael
שירות לקוחות Wey – וויי ישראל – כתובת למשלוח דואר
כתובת למשלוח דואר – Wey – וויי ישראל: רח’ המגשימים 6א קרית מטלון, פתח תקווה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.