עודכן בתאריך 23/02/2023
כאן תמצאו את כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של יבואנית הרכב סמלת: טלפון, מייל, וואטסאפ, צ'אט, טפסים ליצירת קשר, מדיה חברתית ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות סמלת – טלפון
שירות לקוחות סמלת זמין באמצעות מספרי הטלפון:
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה': בשעות 8:00-18:00. יום ו': בשעות 8:00-13:00.
פקס: 03-5655626
שירות לקוחות סמלת – אתר אינטרנט
לקוחות שמעוניינים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה samelet.com:
- אזור שירות לקוחות
- תיאום ביקור במרכז שרות
- הורדת ספר רכב
- קריאות שירות (Recall)
- קבלת פרטים על הרכב שלך
- בקשה לקוד מפתח
- היסטוריית טיפולים
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות סמלת – מייל – Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות סמלת באמצעות דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות סמלת – Samelet – צ'אט
לא נמצאו פרטי שירות לקוחות סמלת באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות סמלת – ווטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות סמלת באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות סמלת – דף פייסבוק – Facebook
שירות הלקוחות של סמלת בדף הפייסבוק: facebook.com/samelet.il.
שירות לקוחות סמלת – כתובת
שירות לקוחות סמלת – Samelet – כתובת למשלוח דואר: המגשימים 6א', פתח תקווה.
אודות סמלת
סמלת היא אחת מיבואניות הרכב המובילות בישראל, המייבאת את המותגים: פיאט, אלפא רומיאו, אבראט, ג’יפ, סובארו, פרארי, מזראטי, Wey, ראם ו-IVECO.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.