עודכן בתאריך 27/07/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תנופה:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית: טלפון, וואטסאפ, מייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
תנופה ( ובשמה המלא – "תנופה פתרונות תחבורה") מפעילה את התחבורה הציבורית בפרוזדור ירושלים ובשומרון.
ערוצים:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- אימייל – Email
- אפליקציה – App
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- רשתות חברתיות
- כתובת דואר
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות תנופה: 8797*.
זמני מענה מוקד השירות:
- ימים א'-ה' 24 שעות ביממה
- ימי שישי וערבי חג – מסיים לפעול כשעה לפני כניסת שבת/חג
- מוצאי שבת וחג – חוזר לפעול כשעה לאחר יציאת השבת/חג
פקס: 03-6141282.
מוקד מרכז מידע ארצי: 8787*.
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – אתר אינטרנט
לקוחות שמעוניינים לקבל מידע ולבצע פעולות באופן עצמאי יכולים לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט של תנופה תחבורה ציבורית tnufa-t.com:
- תכנון נסיעה
- לוחות זמנים ומסלולים
- אבידות ומציאות
- תעריפים וכרטיסים
- הזמנת שירות על פי קריאה
- פניות הציבור
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – מייל Email
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – צ'אט Chat
תנופה תחבורה ציבורית אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות תנופה – וואטסאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות תנופה באמצעות וואצאפ. ניתן ליצור קשר באמצעות הדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – רשתות חברתיות
שירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית – כתובת
כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות תנופה תחבורה ציבורית: חברת תנופה, המחלקה לפניות הציבור, רחוב יוני נתניהו 1, אור יהודה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.