שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית – טלפון, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 27/07/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקסטרה:

ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

אקסטרה תחבורה ציבורית מפעילה קווי תחבורה ציבורית באזור נתניה ובאשכול ירושלים צפון.

אפשרויות ליצירת קשר:

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית – טלפון

מספרי הטלפון של מוקד שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית:

פקס: 074-7745997.

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית – אתר אינטרנט

יצירת קשר עם שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר

פרסומת

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית – מייל Email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית היא: [email protected]

שירות לקוחות אקסטרה – צ'אט Chat

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית זמין באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות אקסטרה – וואצאפ Whatsapp

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית אינו זמין באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות אקסטרה תחבורה ציבורית – פייסבוק

אקסטרה תחבורה ציבורית – דף פייסבוק: facebook.com/ExtraPT.il.

שירות לקוחות אקסטרה – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות לקוחות (או תלונות הציבור) של אקסטרה תחבורה ציבורית באמצעות הדואר בכתובת: מחלקת פניות הציבור אקסטרה, בניין יהב חמיאס קומה 4, רח' רקפת 1, שוהם, מיקוד 608370.

אקסטרה תחבורה ציבורית לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!