עודכן בתאריך 16/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כרמלית חיפה:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות כרמלית חיפה במגוון ערוצים: טלפון, וואצאפ, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
כרמלית חיפה היא הרכבת התחתית הראשונה שפעלה בישראל, המחברת בין שלושה אזורים מרכזיים בעיר חיפה: העיר התחתית, שכונת הדר ומרכז הכרמל.
הכרמלית כוללת קו נסיעה יחיד ובו שש תחנות פעילות:
- תחנת מרכז הכרמל – שד' הנשיא 122
- תחנת בני ציון – גולומב אליהו 35
- תחנת מסדה – מסדה 29
- תחנת הנביאים – הנביאים 22
- תחנת הדר-עירייה – הנביאים 1
- תחנת עיר תחתית – נתנזון 20
ערוצים:
שירות לקוחות כרמלית חיפה – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כרמלית חיפה במספרי הטלפון:
פקס – 04-8376875
שעות פעילות:
- ימים ראשון-חמישי: 06:00-24:00
- ימי שישי: 06:00-15:00
- ימי שבת: 20:00-24:00
שירות לקוחות כרמלית חיפה – אתר אינטרנט
כרמלית חיפה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט carmelithaifa.co.il:
שירות לקוחות כרמלית חיפה – מייל Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כרמלית חיפה: [email protected].
שירות לקוחות כרמלית חיפה – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות כרמלית חיפה אינו זמין באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות כרמלית חיפה – צ'אט Chat
שירות לקוחות כרמלית חיפה אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות כרמלית חיפה – פייסבוק Facebook
כרמלית חיפה – דף פייסבוק: facebook.com/thecarmelithaifa.
שירות לקוחות כרמלית חיפה – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות הלקוחות של כרמלית חיפה באמצעות הדואר, בכתובת: הכרמלית חיפה בע"מ, שד' הנשיא 122, חיפה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.