עודכן בתאריך 03/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דן בדרום:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דן בדרום במגוון ערוצים: טלפון, וואצאפ, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
חברת דן בדרום מקבוצת "דן" החברה מפעילה יותר מ-300 אוטובוסים ב-130 קווי תחבורה באזורים: אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי, שדרות, אופקים, נתיבות, להבים, יישובי עוטף עזה וצפון הנגב.
ערוצים:
שירות לקוחות דן בדרום – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דן בדרום במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 5467*
- טלפון: 08-955-0800
פקס: 153-89172211.
שירות לקוחות דן בדרום – אתר אינטרנט
דן בדרום מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט danbadarom.co.il:
שירות לקוחות דן בדרום – מייל Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של דן בדרום: [email protected].
שירות לקוחות דן בדרום – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות דן בדרום אינו זמין באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות דן בדרום – צ'אט Chat
שירות לקוחות דן בדרום אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות דן בדרום – פייסבוק Facebook
דן בדרום – דף פייסבוק: facebook.com/DANbadarom.
שירות לקוחות דן בדרום – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות הלקוחות של דן בדרום באמצעות הדואר, בכתובת: דן בדרום, ת.ד 696, מיקוד 8410502.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.