עודכן בתאריך 28/07/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיטי קאר:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת הרכב השיתופי סיטי קאר City Car בישראל: מספרי טלפון, וואטסאפ, כתובות מייל, אתר אינטרנט, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות סיטי קאר – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיטי קאר בטלפון: 2319*.
שעות זמינות המענה הטלפוני:
- מוקד הרשמה ללקוחות חדשים: ימים א'-ה', 9:00-17:00, יום ו’ וערבי חג 9:00-12:00
- מוקד הזמנות למנויים קיימים: 24 שעות ביממה (למעט שבתות וחגים)
שירות לקוחות סיטי קאר – אתר אינטרנט
ניתן לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי באתר האינטרנט של סיטי קאר citycar.co.il.
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – אימייל
שירות לקוחות סיטי קאר זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות סיטי קאר – City Car – צ'אט
שירות לקוחות סיטי קאר ישראל אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סיטי קאר – וואצאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות סיטי קאר ישראל באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות סיטי קאר – פייסבוק Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות סיטי קאר בדף הפייסבוק: facebook.com/office.citycar.
שירות לקוחות סיטי קאר – אינסטגרם Instagram
סיטי קאר – חשבון אינסטגרם: instagram.com/city_car_il.
שירות לקוחות סיטי קאר – כתובת
סיטי קאר – כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 310 בני ברק 5110201.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.