עודכן בתאריך 24/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות צ'רי CHERY:
כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מותג הרכב CHERY (צ'רי) מקבוצת קרסו מוטורס.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות צ'רי ישראל CHERY – טלפון
מספר הטלפון של צ'רי ישראל CHERY הוא: 3511*.
מס' פקס: 08-8631814.
שירות לקוחות צ'רי ישראל CHERY – אתר אינטרנט
באתר האינטרנט של צ'רי ישראל, cheryisrael.co.il, ניתן למצוא מידע רלוונטי ואפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי:
שירות לקוחות צ'רי CHERY – ווטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות CHERY ישראל זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון 053-9572102.
שירות לקוחות צ'רי CHERY – מייל Email
שירות לקוחות צ'רי CHERY בישראל זמין באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות צ'רי ישראל CHERY – צ'אט – Chat
לא נמצאו פרטי שירות לקוחות צ'רי ישראל CHERY באמצעות צ'אט. מומלץ לפנות באמצעות אחד הערוצים האחרים המופיעים בדף זה.
שירות לקוחות צ'רי ישראל – CHERY – רשתות חברתיות
- דף הפייסבוק של צ'רי ישראל: facebook.com/cheryisrael1
- חשבון האינסטגרם של צ'רי ישראל: instagram.com/chery__israel
שירות לקוחות צ'רי ישראל – CHERY – כתובת
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות צ'רי ישראל CHERY בכתובת: מרכז לוגיסטי פארק ראם, בני עייש ת.ד 90 מיקוד 6086000.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.