עודכן בתאריך 13/05/2023
כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות BYD (ביד) ישראל.
BYD (בילד יור דרים) היא יצרנית כלי רכב חשמליים מובילה, המשווקת בישראל, באמצעות היבואנית שלמה מוטורס, את הדגמים: ביד אטו 3 BYD ATTO, ביד טאנג BYD TANG, וביד האן BYD HAN.
שירות לקוחות BYD – טלפון
שירות לקוחות BYD זמין במספר הטלפון: 076-599-4490.
פקס: 03-5775228.
שירות לקוחות BYD – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט
- אזור שירות
- איתור מרכזי שירות
- איתור אולמות תצוגה
- ספרי נהג ומדריכים
- סרטוני הדרכה BYD ATTO 3
- שאלות ותשובות
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות BYD – ווטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות BYD ישראל באמצעות הודעות וואטסאפ בטלפון 054-7650208. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות BYD ישראל – אימייל – Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות לקוחות BYD (ביד) בישראל היא: [email protected].
שירות לקוחות BYD – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות BYD ישראל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות BYD – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות BYD באמצעות דף הפייסבוק הרשמי, או באמצעות פייסבוק מסנג'ר בקישור הזה.
שירות לקוחות BYD ישראל – כתובת
כתובת למשלוח דואר: אפעל 36, פתח תקווה, מיקוד 4951100.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.