עודכן בתאריך 28/02/2023
כל הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביתן מרקט במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
ביתן מרקט, היא רשת הסופרמרקטים המוזלים של קבוצת יינות ביתן, עם כ-20 סניפים ברחבי הארץ.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות ביתן מרקט – טלפון
שירות לקוחות ביתן מרקט זמין במספרי הטלפון הבאים:
מענה טלפוני בימים א'-ה' בשעות 11:00-20:00.
שירות לקוחות ביתן מרקט – אתר אינטרנט
לקוחות ביתן מרקט יכולים למצוא מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט של יינות ביתן ybitan.co.il –
- איתור סניפים
- טופס ליצירת קשר – לחצו על האייקון "יצירת קשר".
שירות לקוחות ביתן מרקט – אימייל – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות ביתן מרקט באמצעות המייל בכתובות:
שירות לקוחות ביתן מרקט – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות ביתן מרקט באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ביתן מרקט – ווצאפ – Whatsapp
שירות לקוחות ביתן מרקט זמין באמצעות וואטסאפ, להזמנות שנעשו אונליין, בטלפון: 058-5606000. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שעות המענה באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בשעות 8:00-21:00, ימי ו' בשעות 8:00-14:00.
שירות לקוחות ביתן מרקט – פייסבוק Facebook
ביתן מרקט מספקת שירות לקוחות באמצעות פייסבוק facebook – בקישור הזה.
שירות הלקוחות של ביתן מרקט באמצעות הפייסבוק זמין בימים ראשון-חמישי בשעות 9:00-16:00.
שירות לקוחות ביתן מרקט – כתובת
כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות רשת ביתן מרקט: תיבת דואר: 4032, רמת אליהו, ראשון לציון, מיקוד: 7514001.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.