עודכן בתאריך 27/03/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות 5 דקות:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אתר 5 דקות 5dakot.com: מספרי טלפון, מייל, טפסים ליצירת קשר, וואטסאפ, מדיה חברתית ועוד.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות 5 דקות – טלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות 5 דקות: 1700-70-80-40.
זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-22:00.
שירות לקוחות 5 דקות – אתר אינטרנט
אתר 5 דקות מספק מגוון אפשרויות לקבלת מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי 5dakot.com:
שירות לקוחות 5 דקות – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות 5 דקות זמין באמצעות וואטסאפ במספר: 02-6247478. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות 5 דקות – מייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות אתר 5 דקות אונליין: [email protected].
שירות לקוחות 5 דקות – רשתות חברתיות
- 5 דקות – Facebook פייסבוק: facebook.com/5dakot.online
- 5 דקות – Instagram אינסטגרם: instagram.com/5dakot
שירות לקוחות חמש דקות – צ'אט – Chat
שירות לקוחות 5 דקות 5dakkot אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות 5 דקות – כתובת למשלוח דואר
ניתן לפנות שירות הלקוחות של 5 דקות באמצעות הדואר בכתובת: רחוב התנופה 8 אזור תעשייה מפעלי נחם הר טוב, מועצה אזורית מרכז אזורי מטה יהודה 0099801.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.