שירות לקוחות אנליסט בית השקעות – טלפון, מייל, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 06/07/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אנליסט:

ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בית ההשקעות אנליסט: מספרי טלפון, וואטסאפ, כתובות מייל, טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

בית ההשקעות אנליסט מעניק מגוון שירותי ניהול כספים והשקעות ובהם: ניהול תיקי השקעות, ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות, ניהול קרנות נאמנות ועוד.

מגוון דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות אנליסט Analyst – טלפון

מספרי הטלפון של שירות לקוחות אנליסט בית השקעות Analyst:

  • שירות לקוחות – קופות גמל וקרנות השתלמות: 03-7147177
    שעות מענה טלפוני: ימים א׳-ה׳ 09:00-16:30
  • שירות לקוחות – ניהול תיקי השקעות: 03-7147147
    שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:30-17:00

שירות לקוחות אנליסט בית השקעות – אתר אינטרנט

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות ואפשרויות פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט analyst.co.il:

פרסומת

שירות לקוחות אנליסט בית השקעות – מייל Email

שירות לקוחות אנליסט זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובות:

שירות לקוחות אנליסט גמל והשתלמות – צ'אט

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות אנליסט קופות גמל וקרנות השתלמות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות אנליסט Analyst – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות בית השקעות אנליסט Analyst אינו זמין באמצעות וואצאפ Whatsapp.

שירות לקוחות אנליסט Analyst – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות אנליסט בית השקעות באמצעות פייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות אנליסט בית השקעות – כתובת

כתובת שירות לקוחות בית ההשקעות אנליסט היא: מגדל אלרוב, שדרות רוטשילד 46, תל אביב.

analyst אנליסט בית השקעות לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!