עודכן בתאריך 10/09/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ADA:
מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של מותג האופנה לילדים ADA? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, וואטסאפ, כתובות מייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
״ADA” הוא מותג בגדי הילדים של אדל בספלוב בשיתוף עם טרמינל X.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- מייל – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת למשלוח דואר
- רשימת חנויות
שירות לקוחות ADA – טלפון
שירות לקוחות ADA בישראל מבוצע על ידי רשת פוקס בטלפון: 03-9051740.
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות: 8:30-21:00, ימי ו' בין השעות: 8:30-15:00.
בפניות בנושא מוצרי ADA באתר טרמינל X – יש לפנות לשירות לקוחות טרמינל איקס, טל' 03-7130000. שעות מענה: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00. ימי שישי בין השעות 9:00-12:00.
שירות לקוחות ADA – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של ADA הוא: terminalx.com/brands/ada.
שירות לקוחות ADA – מייל Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות ADA בכתובות מייל הבאות:
- קבוצת פוקס: [email protected].
- טרמינל איקס: [email protected].
שירות לקוחות ADA – צ'אט Chat
שירות לקוחות ADA אינו זמין באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ADA – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות ADA אינו זמין באמצעות ווצאפ.
שירות לקוחות ADA – דף פייסבוק Facebook
לא נמצא דף פייסבוק רשמי של מותג האופנה ADA.
שירות לקוחות ADA – כתובת
פנייה לשירות לקוחות ADA באמצעות הדואר בכתובת הבאה: החרמון, קרית שדה התעופה, ת.ד. 76 נתב"ג, 7019900.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.