עודכן בתאריך 24/07/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישפאר:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישפאר, יבואנית מוצרי סוני SONY, לנקו LENCO בישראל: מספרי טלפון, וואטסאפ, מייל, צ'אט, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות ישפאר – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ישפאר במספר הטלפון: 09-9711700.
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00
שירות לקוחות ישפאר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות וליצור קשר עם שירות הלקוחות באתר האינטרנט של ישפאר isfar.co.il: טופס ליצירת קשר.
שירות לקוחות ישפאר – מייל Email
שירות לקוחות ישפאר זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות ישפאר Isfar – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות ישפאר באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ישפאר – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות ישפאר אינו זמין באמצעות וואצאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ישפאר – Isfar – פייסבוק / מסנג'ר
ישפאר Isfar – דף פייסבוק: facebook.com/Isfar.Consumer.Product.Ltd.
שירות לקוחות ישפאר – Isfar – כתובת
שירות לקוחות ישפאר – כתובת למשלוח דואר: רח' ספיר 7, אזור התעשיה הרצליה פיתוח.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.