עודכן בתאריך 07/09/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד:
ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בנק מסד מבית הבנק הבינלאומי: מספרי טלפון, כתובות מייל, טפסים ליצירת קשר, מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות בנק מסד – טלפון
מספרי הטלפון של מוקד שירות לקוחות מסד Call הם:
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00, חול המועד וערבי ימי זיכרון, בין השעות: 08:00-19:00.
מספרי טלפון נוספים:
- פניה באמצעות הודעות SMS (סמס): 03-5130814
- תמיכה טכנית באתר / אפליקציה: 2449* או 03-5130047
- מוקד משכנתאות: 3533*
- פניות / תלונות הציבור: 03-5641347
- פקס שירות לקוחות: 03-7170598
שירות לקוחות בנק מסד – אתר אינטרנט
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט bankmassad.co.il:
שירות לקוחות בנק מסד – מייל – Email
שירות לקוחות בנק מסד: [email protected].
התכתבות עם בנקאי באמצעות מייל: [email protected].
כתובת הדואר האלקטרוני של התמיכה הטכנית היא: [email protected].
מייל פניות הציבור: [email protected].
שירות לקוחות בנק מסד – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות בנק מסד באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק מסד – ווטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות בנק מסד באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות בנק מסד – דף פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות בנק מסד באמצעות דף הפייסבוק: facebook.com/BANKMASSAD.
שירות לקוחות בנק מסד – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות לקוחות בנק מסד באמצעות הדואר בכתובת הבאה: בנק מסד, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.