עודכן בתאריך 30/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פיקאפ PickUP:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות PickUP – פיקאפ: מספרי טלפון, וואטסאפ, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות PickUP – פיקאפ הוא: 1-700-700-877.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': 8:00-17:00.
שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט pickuppoint.co.il:
שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – אימייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות PickUP – פיקאפ הינה: [email protected].
שירות לקוחות PickUP פיקאפ – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פיקאפ PickUP באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות PickUP פיקאפ – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות PickUP פיקאפ אינו זמין באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות PickUP פיקאפ – פייסבוק Facebook
PickUP פיקאפ – דף פייסבוק: facebook.com/shipups.
שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – כתובת דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות PickUP פיקאפ היא: סייפן 1, שדה התעופה בן גוריון.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.