עודכן בתאריך 17/06/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח.
אפשרויות ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני
- צ'אט
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח במספר הטלפון: 03-625-7555.
מספר נוסף: 9003*.
שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א' – ה' בשעות 8:00 – 17:00.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר accord-ins.com: לחצו כאן.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – צ'אט – Chat
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – דף פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח באמצעות דף הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – טוויטר
– אין שירות לקוחות בטוויטר.
שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח הינה: השקמה 2, ת.ד. 18, אזור.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.