איך ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רמת גן

פרסומת

עודכן בתאריך 08/03/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית רמת גן.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות עיריית רמת גן – מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רמת גן במספר הטלפון: 03-675-3555.

שעות זמינות המענה הטלפוני: לא פורסם

שירות לקוחות עיריית רמת גן – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר ramat-gan.muni.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות עיריית רמת גן – אימייל

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – צ'אט – Chat

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – דף פייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות עיריית רמת גן בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!