עיריית בני ברק – טלפון, מייל, יצירת קשר – דוחות חניה, ארנונה

פרסומת

עודכן בתאריך 10/09/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם עיריית בני ברק:

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לתושב עיריית בני ברק: מספרי טלפון, ווצאפ, דואר אלקטרוני, טפסים ליצירת קשר, מדיה חברתית ועוד.

אפשרויות ליצירת קשר:

עיריית בני ברק – טלפון

מספרי טלפון ליצירת קשר עם השירות לתושב בעיריית בני ברק:

  • מוקד עירוני בני ברק: 106 או 03-7712900. חיוג מקוצר מטלפון נייד: 10633
  • מרכזיה: 03-5776555
  • מערכת ניתוב שיחות קולית: 03-5776100
  • מוקד תשלום ארנונה: 3019* או 077-8996306
    מענה בימים א'-ה' בשעות 8:30-19:00, ימי ו' בשעות 8:00-12:00
  • מוקד תשלום ארנונה ממוחשב: 03-9275641. זמני מענה: 24 שעות ביממה
  • מוקד תשלומי דוחות חניה ממוחשב: 03-9275909 (Citypay)
  • רשות החניה העירונית: 03-5771700
  • מחלקת תלונות הציבור: 03-5776547

עיריית בני ברק – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר bnei-brak.muni.il:

פרסומת

עיריית בני ברק – אימייל Email

שירות לתושב עיריית בני ברק – כתובות דואר אלקטרוני:

עיריית בני ברק – צ'אט Chat

ניתן לבצע תשלום חנייה ולברר סטאטוס דוחות חניה קיימים באמצעות צ'אט – בקישור הזה.

עיריית בני ברק יצירת קשר צאט תשלום דוח חניה

עיריית בני ברק – ווטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות עיריית בני ברק אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp

עיריית בני ברק – דף פייסבוק Facebook

עיריית בני ברק – דף פייסבוק: facebook.com/bneibrakmuni.

שירות לתושב עיריית בני ברק – כתובת דואר

עיריית בני ברק – כתובת למשלוח דואר: ירושלים 58, בני ברק, מיקוד 5144503.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!