עודכן בתאריך 02/10/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סקארה:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת הטיפוח והביוטי סקארה Sacara במגוון ערוצים: טלפון, ווצאפ, דואר אלקטרוני, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות סקארה – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות סקארה Sacara זמין באמצעות ווצאפ whatsapp בטלפון: 052-3311540.
לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ.
זמני מענה באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:30.
שירות לקוחות סקארה Sacara – אתר אינטרנט
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט sacara.co.il:
שירות לקוחות סקארה Sacara – מייל Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סקארה היא: [email protected].
שירות לקוחות סקארה Sacara – צ'אט Chat
שירות לקוחות סקרה Sacara זמין באמצעות צ'אט אונליין באתר sacara.co.il.
שירות לקוחות סקארה – טלפון
פנייה לשירות הלקוחות של סקארה Sacara באמצעות הטלפון: 03-9618040.
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה', 9:00-15:30.
שירות לקוחות סקארה ישראל – פייסבוק Facebook
פנייה לשירות הלקוחות של סקארה באמצעות פייסבוק: facebook.com/SacaraIsrael.
שירות לקוחות סקארה ישראל – אינסטגרם Instagram
Sacara סקארה ישראל – חשבון אינסטגרם: instagram.com/Sacara_il.
שירות לקוחות סקארה Sacara – כתובת
סקארה Sacara ישראל כתובת למשלוח דואר: מרכז לוגיסטי צריפין, ניר צבי, ישראל, מושב ניר צבי, מיקוד 7290500.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.