עודכן בתאריך 01/10/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ללין Laline:
כל הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של רשת הטיפוח והביוטי ללין (Laline) במקום אחד: מספרי טלפון, כתובות מייל, צ'אט, טפסים ליצירת קשר, מדיה חברתית ועוד.
רשת Laline (ללין) היא רשת מובילה למוצרי טיפוח לכל המשפחה, מוצרי לייף סטייל, מוצרי אווירה וטקסטיל.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- צ'אט – Chat
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות ללין – Laline – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ללין בטלפון: 03-905-1740.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-16:00.
מספרים נוספים:
- שירות לקוחות אתר ללין אונליין: 072-250-2505
- פקס: 03-9050221
שירות לקוחות ללין – Laline – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של ללין כולל מידע, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות בכתובת laline.co.il:
שירות לקוחות ללין – אימייל – Email
כתובות המייל של שירות לקוחות ללין הן:
- שירות לקוחות כללי: [email protected]
- שירות לקוחות אתר ללין: [email protected]
- שירות בנושאים הקשורים לרשת חנויות ללין: [email protected]
שירות לקוחות ללין – Laline – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות ללין זמין באמצעות וואטסאפ: לחצו כאן.
שירות לקוחות ללין – Laline – פייסבוק – Facebook
שירות הלקוחות של Laline זמין גם באמצעות פייסבוק: facebook.com/Laline.Israel.
פייסבוק מסנג'ר: messenger.com/t/Laline.Israel.
שירות לקוחות ללין – Laline – אינסטגרם – Instagram
חשבון האינסטגרם הרשמי של רשת ללין: instagram.com/lalineisrael.
שירות לקוחות ללין – Laline – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות ללין באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ללין – Laline – כתובת
שירות לקוחות Laline – ללין – כתובת למשלוח דואר: רחוב החרמון 9, קריית שדה התעופה, ת.ד. 125, מיקוד 70100 נתב"ג.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.