שירות לקוחות סחוט – איך ליצור קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 04/01/2023

ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סחוט: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות סחוט – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות סחוט הוא: 077-7002708.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א' – ה': 9:00 – 17:00
ימי ו': 9:00 – 12:00.

שירות לקוחות סחוט – אתר אינטרנט רשמי

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט sahut.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות סחוט – אימייל

פנייה לשירות הלקוחות של סחוט באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות סחוט – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות סחוט – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות סחוט – פייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות סחוט באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.

שירות לקוחות סחוט – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות סחוט – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות הלקוחות של סחוט באמצעות הדואר, בכתובת: אוסישקין 24, רמת השרון.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!